עורך דין תאונות תלמידים | תביעה, פיצויים לאחר תאונה

שתפו את המאמר

כיתבו לנו

כל תלמיד ותלמידה בישראל לרבות ילדי הגן בגילאי 3 ומעלה מבוטחים ביטוח תאונות אישיות במסגרת חוק חינוך חובה,במקרה של תאונה צריך עורך דין שידאג למיצוי הזכויות של הילד/ה

כל מה שצריך לדעת על תאונות תלמידים ומתי כדאי לפנות לעורך דין

כל הורה, כאשר הוא שולח את בנו או ביתו, לבית הספר ולגן, רוצה להאמין כי יחזור הביתה בריא ושלם. אבל, מטבע הדברים, המציאות עולה על כל דמיון. לא פעם ולא פעמיים, מתרחשות תאונות ואירועים מצערים, בהם נגרם נזק לילד או לילדה. אנחנו מדברים על טווח רחב, המתחיל בפציעות פשוטות ויכול להגיע לאירועים קשים, עליהם אנחנו בדרך כלל לא מעוניינים לחשוב.

בדרך כלל, ההורים לא מודעים לסל  האפשרויות העומד לרשותם, שעה שהם עסוקים בטיפול בילד. אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם על הנגזרות המשפטיות של תאונות תלמידים, מההתחלה ועד הסוף. קחו נשימה עמוקה, אנחנו מתחילים עכשיו.

גם הילד שלכם מבוטח בביטוח תאונות תלמידים

חוק חינוך חובה, מגדיר כי כל תלמיד ותלמידה, כן, גם ילדי הגן, יהיו מבוטחים בביטוח תאונות אישיות. את הביטוח הזה משלמים ההורים, כחלק מתשלומי ההורים העובר למוסד החינוכי. כן, גם אם אתם לא מודעים לזה, דעו כי הילד שלכם מבוטח, בכל זמן שהוא צריך היה להיות בבית הספר. לא משנה האם התאונה התרחשה בתחומי המוסד החינוכי או לא.

ביטוח תאונות תלמידים לא מכסה את כל המקרים הקיימים, למרות שהוא בהחלט מכסה את רובם. זו עוד סיבה טובה לפנות לקבלת ליווי מאיש מקצוע, לפני שאתם מנסים לתבוע את המגיע לכם מחברת הביטוח. רק כדי ללכת 'על הצד הבטוח' ולראות האם המקרה האמור, עונה לקריטריונים הדרושים.

איך עורך דין יכול לעזור לכם

עורך דין תאונות תלמידים, הוא למעשה עורך דין המתמחה בדיני נזיקין.

תביעה לאחר תאונת תלמידים

גם אם אנחנו מדברים על מקרה פעוט של ילד אשר שבר את הרגל במשחק בחצר, עדיין, מדובר על מקרה אותו אפשר להכניס לקטגוריה של דיני נזיקין.

למה כדאי לפנות לעורך דין מנוסה בתחום? מכמה טעמים:

  1. כדי לחסוך מכם את הבירוקרטיה: כל מי שאי פעם ניסה לקבל כסף מחברת הביטוח יודע כי בדרך כלל תידרשו להילחם על הזכויות שלכם כדי לקבל את הפיצוי ההולם מהחברה. אם אתם רוצים לקבל את ההחזרים הכספיים על הטיפול הרפואי, על עוגמת הנפש שנגרמה בעקבות התאונה, הרי שאתם ממש לא חייבים לעשות הכל לבד. עורך דין מקצועי, יכול לעזור לכם ולקצר את התהליך באופן משמעותי.
  2. במידה ואתם זכאים לפיצויים מכמה גורמים שונים, עורך דין יוכל לסייע לכם: עורך דין תאונות תלמידים יודע את מה שאתם לא ממש יכולים לדעת, לפעמים, תאונה נגרמת כתוצאה מרשלנות של המועצה האזורית או של העובדים במסגרת המוסד החינוכי. כלומר, לא רק שאפשר לתבוע את הביטוח, אלא, יכול להיות כי מגיע לכם פיצוי בעקבות הגשת תביעה נגד איש מקצוע או המוסד עצמו. כמובן, אם אתם מעוניינים להגיש תביעה, תמיד כדאי לשבת להתייעץ לפני כן, להבין ביחד, האם יש כאן מקרה המצדיק צעד מהסוג הזה. עורך דין תאונות תלמידים רואה את האינטרסים שלכם לנגד עיניו ונלחם עבורכם.

מה עושים עכשיו? פשוט פונים לקבלת ייעוץ אישי

כאמור, הבריאות היא מעל הכל. אם הילד שלכם נפגע או הילדה, כדאי לשמור על קבלה בגין תשלום שניתן על ידכם, עבור טיפול רפואי. כך תוכלו לקבל החזר מחברת הביטוח במידה ותמצאו זכאים לכך. בנוסף, טוב לפנות לקבלת ייעוץ מעורך דין תאונות תלמידים. ליווי מקצועי יעזור לכם להבין איפה אתם עומדים מבחינה משפטית וכך, תדעו לקבל החלטה נבונה, לאור הנתונים הקיימים.

לקבלת ייעוץ ממש עכשיו, מוזמנים ליצור קשר עם משרד עו"ד המומחה בתחום טל ניסים.

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

 

ילדכם נפצע ונגרם לו נזק?

לפגישה מקצועית ובחינה של תיק התביעה
Scroll to Top
דילוג לתוכן