עורך דין נזקי גוף בדרום - הגשת תביעת נזיקין לאחר תאונה

שתפו את המאמר

כיתבו לנו

תאונת דרכים או תאונה ברחוב? חברת הביטוח מסרבת לשלם? נפגעתם בעבודה או הגישו נגדכם תביעת נזיקין?

דיני הנזיקין בישראל מקפלים בחובם מגוון רחב של אירועים שנוגעים לנזקי גוף ורכוש. לעתים התביעה מוגשת כנגד המזיק עצמו, לעתים (גם) כנגד חברת ביטוח, ויש שהתיק מתנהל מול גורמים אחרים, כולל ציבוריים ומוסדיים (כמו המוסד לביטוח לאומי לאחר פגיעה בעבודה).

עורך דין נזקי גוף בדרום
עורך דין תביעות נזיקין – טל ניסים

תהיה הסיבה אשר תהיה, הצעד הנבון והראשון שעליכם לנקוט בו הוא התקשרות עם עורך דין נזיקין. עליכם לצאת לדרך כשלצידכם משרד עורכי דין שמתמחה באופן ספציפי בתחום המשפטי המורכב והמיוחד הזה. משרד שבקיא לא רק בחקיקה, אלא גם בפסיקה המתעדכנת תדיר.

שלבי התביעה בניהולו של עורך דין נזיקין

עורך דין נזיקין משלב ידע משפטי עם היכרות עם עולם הרפואה. כולל הבנה בהשלכות שיכולות להיות לנזקים גופניים על חיי הנפגע ובני משפחתו. כל תביעת נזיקין במשפט הישראלי מתנהלת בשני שלבים:

  • שלב א' – הוכחת החבות: הוכחת החבות של הנתבע לפצות את התובע.
  • שלב ב' – הוכחת הנזק: קביעת הפיצויים שנגזרים מתוך ראשי נזק כמו הוצאת רפואיות, הוצאות ניידות, עזרה צד ג', אובדן כושר השתכרות (לעבר ולעתיד) ועוד.

למה אנחנו?

משרד עורכי דין טל ניסים מספק ללקוחותיו שירותים איכותיים ומקצועיים של עורך דין נזיקין. אנחנו נשענים על וותק שצברנו במשך למעלה מ-10 שנים, במהלכן טיפלנו גם בתיקים מורכבים ומאתגרים ביותר.

במסגרת שירותי עורך דין נזיקין אנו מציעים מענה משפטי מקיף בנושאים שונים לרבות רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעת ביטוח, תאונה ברחוב, פציעה במרחב הציבורי, אובדן כושר עבודה, תביעות פח ועוד. המשרד משלב זרועות עם מומחים רפואיים מהשורה הראשונה, כולל בתחומים ספציפיים וייחודיים, המספקים ללקוחותינו חוות דעת רפואיות איכותיות ומקצועיות ביותר.

חשוב לא פחות – אחד מהתפקידים הקריטיים של עורך דין נזיקין טמון בצומת השכיחה של פשרה או משפט (כאשר לעתים הפתרון של הפשרה מבשיל רק לאחר ניהול הליכים בערכאות). משרדנו משקף ללקוחותיו את היתרונות והחסרונות שגלומים בכל נתיב, מייעץ ממיטב ניסיוננו והבנתו, ומסייע לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

עברתם תאונה? אנו נשיג לכם את הזכויות והפיצויים

לפגישה מקצועית ובחינה של תיק התביעה צרו קשר
Scroll to Top
דילוג לתוכן