עורך דין לתביעת רשלנות רפואית בהריון

שתפו את המאמר

כיתבו לנו

מדי שנה נולדים בישראל למעלה מ-180,000 תינוקות, וברוב המכריע של המקרים ההיריון והלידה מסתיימים באופן תקין ובריא.

אולם למרות ההתקדמות הרפואית הרבה בתחום מעקב ההיריון בישראל, כולל הבדיקות הרבות והאיכותיות, ישנן גם סיטואציות אחרות. סיטואציות שבהן אבחון שגוי או פענוח לקוי של בדיקות במהלך הריון גרמו לכך שהילד או הילדה סובלים ממומים מולדים או פגמים רפואיים שונים.

במידה שהמום המולד היה ניתן לזיהוי עוד בהריון, והדבר לא קרה בשל רשלנות רפואית, ייתכן שקיימת לילד וההורים עילה להגשת תביעה בגין רשלנות רפואית. הרציונל המרכזי מאחורי תביעות רשלנות רפואית בהריון הוא שההורים היו יכולים להפסיק את ההיריון אם הממצאים היו מתגלים ומוצגים להם בזמן.

 

 

תביעת רשלנות רפואית בהיריון
עו"ד טל ניסים – תביעת רשלנות רפואית בהיריון

רשלנות רפואית בהריון – תביעות הנזיקין המורכבות ביותר

משרד עורכי דין טל ניסים מעניק ייעוץ משפטי וליווי מלא בתיקי רשלנות רפואית.
אנו מעמידים לרשותכם לא רק מקצועיות וניסיון שנצברו במשך יותר מ-10 שנים אלא בראש ובראשונה יחס אישי, זמינות מרבית, יצירתיות וחתירה לפעולה.

משרדנו משתף פעולה עם מומחים רפואיים מהשורה הראשונה המלווים את התיק ומספקים לו את חוות הדעת הדרושות. 

אנו מתחייבים שלא נותיר אבן על אבן בניתוח התיק הרפואי של הלקוח על בוריו ונבחן כל צעד בקבלת הטיפול.

מרגע הגעת המטופל בפעם הראשונה לבדיקה, דרך קבלת הטיפול הרפואי וכלה בהשלכות הרשלנות הנטענת. עו"ד ניסים, מייסד המשרד, מעורב אישית בכל תיק ותיק עד לקוצו של יוד.

נוודא שהחולה קיבל את כל המידע הדרוש, נתן את הסכמתו המודעת לאחר שהוצגו לו כלל האפשרויות וכי הרופאים פעלו ללא דופי. 

זכרו: רשלנות רפואית היא לא תביעת נקמה אלא הליך משפטי לגיטימי שנועד למצות את זכויותיו של המטופל שנפגע בהתאם לנזק שנגרם לו ולקרובים לו. 

רשלנות רפואית בהריון הוא תחום שבו נמצאות התביעות המורכבות והמסובכות ביותר בעולם דיני הנזיקין בכלל, ובתחום הנוגע לרשלנות רפואית בפרט. אלו תיקים שדורשים פענוח מוקפד ומקצועי של אין ספור מסמכים ותיקים רפואיים שנערכו במהלך ההיריון, וכמובן איתור הנקודות הספציפיות שבהן ניתן להוכיח (ברמה המשפטית) חריגה מהחובה המוטלת על הרופאים המלווים כרופאים סבירים.

זוהי גם עבודה שמחייבת פעילות מקבילה של עורכי דין הבקיאים בנושא ומומחים רפואיים מהשורה הראשונה.

יתרה מזו, גם לאחר שהוכחה החבות, קיים לעתים קושי לאמוד את מלוא הנזק ולפרוט אותו לראשי נזק ופיצויים. הן מבחינת ההוצאות הרפואיות שיהיו חלק בלתי נפרד מחיי הילד (והוריו), והן מבחינת הפגיעה העתידית ביכולתו של הילד להתפרנס בעצמו.

יצוין כי במקרים חמורים של רשלנות רפואית בהריון מתקבלים בערכאות פסקי הדין עם פיצויים בסך מיליוני שקלים.

למה אנחנו?

במשרד עורכי דין טל ניסים, המתמחה בייצוג בתביעות נזיקין מזה למעלה מ-10 שנים, אנחנו מספקים מענה ייחודי ואיכותי לנפגעים בתביעות רשלנות רפואית. כולל מומחיות רבה בעולם המורכב שנוגע לרשלנות רפואית בגניקולוגיה ורשלנות רפואית בהריון.

משרדנו מייצג את ההורים והילד במלוא המקצועיות והרגישות, תוך חתירה לתוצאה מיטבית הצופה את פני העתיד. אנחנו משלבים בעבודה סטנדרטים מקצועיים משפטיים בלתי מתפשרים ומשתפים פעולה עם מומחים רפואיים מהשורה הראשונה בעולם הגניקולוגיה והמיילדות בישראל.

חושדים שעברתם מקרה של רשלנות רפואית בהיריון?

לפגישה מקצועית ובחינה של תיק התביעה
Scroll to Top
דילוג לתוכן